Programul Casa Verde 2023 urmează să demareze curând, și anume în perioada 5-15 mai, conform declarațiilor reprezentaților Ministerului Mediului și ai Administrației Fondului pentru Mediu.
În acest an, cei care solicită accesul la Casa Verde o vor putea face fără intermediari, singuri și în mod gratuit direct pe site-ul instituției .
Încă nu a fost publicată varianta finală a ghidului de finanțare în Monitorul Oficial, dar dacă sunteți interesați să vă înscrieți, este recomandat să aveți pregătite din timp următoarele documente:
- Act de identitate solicitant (adresa din cartea de identitate trebuie să coincidă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea). Nu se acceptă viza de flotant la adresă. Termenul de schimbare a cărții de identitate este de 10 zile lucrătoare de la depunerea documentelor la Direcția de Evidență a Persoanelor.
- Extras de carte funciară din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului construcție pe care se va implementa proiectul (este valabil 60 zile)
- Certificat de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice (este valabil 90 zile de la emitere). Se poate obține online de la ANAF, www.anaf.ro (dacă aveți SPV) sau fizic de la ANAF.
Administrația Fondului pentru Mediu este principala instituție care asigură suportul financiar pentru realizarea proiectelor și programelor pentru protecția mediului, constituită conform principiilor europene „poluatorul plătește” și „responsabilitatea producătorului”.
Administrația Fondului pentru Mediu funcționează ca organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, în coordonarea Ministerului Mediului.
Cosmina Prața
Comentarii (0)